Lokalahden Suvipäivä 2023 lähestyy

1.7.2023

Lokalahdella vietetään taas perinteeksi muodostunutta Suvipäivää tulevana lauantaina 8.7. kello 11.00-15.00, jonka jälkeen ohjelma Lokalahdella jatkuu penkkipunnerruskisojen merkeissä.

Suvipäivä on koko perheen tapahtuma, jossa voi rauhassa viettää aikaa yhdessä rupatellen tai osallistua erilaisiin kilpailuihin ja kokeilla erilaisia aktiviteetteja.

Tapahtuma koostuu myyjäisistä, monenlaisista aktiviteeteista sekä toivon mukaan aurinkoisesta säästä.

Päivän ohjelman polkaisee käyntiin klo 11.15 Lokalahti-Seuran puheenjohtaja Seppo Laine tervetuliaispuheen merkeissä.

Lapsille on kokopäivän käytössä pomppulinna sekä vähän isommille lapsille ja lapsenmielisille sumopainia. Myös koripalloa pääsee heittelemään. Lokalahden Vanhempainyhdistys ry tuo paikalle frisbeegolfkorin ja luvassa on puttauskilpailua ja vapaata heittelyä. Lokalahden VPK:lla on esittelyssä paloauto

Hevosten ystäville on luvassa ratsastusta ja kepparikisa. Kepparikisa alkaa klo 11.30.

MTK ry järjestää osuuspankin pihalla polkuautoilua ja arvailukisan. Paikalla esittelyssä myös iso maamoottori. Lokalahden Urheilumetsästäjät järjestävät simulaattoriammuntaa

Haavaisten vesiensuojeluyhdistyksellä on paikalla lintuasiantuntija, ja Rauvolan museossa on Lokalahden Marttojen järjestämä perinteinen käsityönäyttely.

Koska grilli kuuluu kesään: Lions club Lokalahti grillaa makkaraa ja Lokalahti-Seura myy hodareita!

Klo 13.00 starttaa Tepen tuvan terassilla Lokal Powerin järjestämät FPO:n virallinen penkkipunnerruskilpailu. Heillä on luvassa myös sotilaspenkkikilpailu sekä arvontaa.

Lavalla luvassa pientä ohjelmaa sekä karaokemahdollisuus.

Tapahtumassa järjestetään arpajaiset, pääpalkintona Honor X6 älypuhelin, joka arvotaan 14.15. Arpoja voit ostaa 11.00-14.00 välillä!  Pikapalkintojen lunastus klo 11-15 Osuuspankin tiloissa.

Suvipäivän loppuhuipennuksena klo 14.30 vanhojen ajoneuvojen kulkue.

Auton voit jättää esimerkiksi koululle, matonpesupaikalle, paanulalle tai urheilukentälle!

Nähdään Lauantaina! - Saara & Laura