Vuokrattavana

• Vuorokausi pe-su 80 €
  • Viikonloppu pe-su 160 €
  • Juhannus ja Karjurock-viikonloppu 200 €

Hinnat sisältävät tuvan käytön sekä polttopuut saunan lämmitykseen ja grillaamiseen. Mökin avaimen saa sovittuna päivänä klo 16.00 ja mökin takaisin luovutus tapahtuu klo 14.00.

Kyselyt ja varaukset: 040 358 4087 Laura Nummi.

Vuokrauksesta:

Mökin vuokraajan tulee olla täysi-ikäinen.

Vuokra tulee maksaa Lokalahti-Seuran tilille 8 vuorokautta ennen sovittua vuokrausaikaa. Jos vuokraa ei ole maksettu, varaus peruuntuu automaattisesti. Vuokra maksetaan seuran tilille FI39 5240 0340 0051 63 viitenumerolla 45191, viestikenttään vuokraajan nimi. Maksun voi suorittaa myös Mobilepaylla, 27523 Eräinenkari.

Mökistä:

Tuvasta löytyy jääkaappi ja liesi. Tuvassa ei ole astioita eikä lämmitystä. Wc:t sijaitsevat pienen etäisyyden päässä mökistä, samalla puolella puuvajan kanssa. Kaivon vesi ei ole juomakelpoista. Toimitamme pyynnöstä vesikanisterin tupaan vuokrauspäivänä. Yleinen vedenottopaikka löytyy koulua vastapäätä, matonpesupaikan vierestä.

Mökin pihalla oleva grillikatos ja tuvan yhteydessä oleva sauna ovat vapaasti vuokralaisen käytettävissä. Huomioithan grillikatoksen käytössä voimassa olevat maastopalovaroitukset.

Valitettavasti mökin terassilla sijaitseva takka ei ole käytössä piipussa olevan halkeaman vuoksi.

Siivoa ystävällisesti jälkesi ja jätä tupa ja sauna siihen kuntoon, kuin ne olivat saapuessasi. Vahingon sattuessa, ilmoitathan siitä heti numeroon 050 307 8382. Ilkivallasta sekä tahallisesta sotkemisesta veloitamme siivouksen kustannukset vuokralaiselta. Tupa tarkastetaan jokaisen vuokralaisen jälkeen.

Kuvia Eräisestäkarista

Torikärryt

Hankkeen puitteissa on tehty yhdistysten käyttöön kahdet torikärryt, joita on mahdollisuus vuokrata. Ensimmäiset kärryt valmistuivat kesäkuun alussa 2005 suvitorin avaukseen ja toiset Suvipäiviksi. Kärryt ovat osoittautuneet tarpeellisiksi. Kärryjä säilytetään päiväkodin piharakennuksessa ja kärryjä voi vuokrata Lokalahti-seuralta sähköpostitse sihteeri@lokalahtiseura.fi tai puhelimitse 0449997229. Kärryjen käyttöönottoon tarvitaan 2-3 henkilöä, koska kärryjen katto pitää nostaa ns. käyttöasentoon ja sillä on painoa jonkin verran.